Zwrotów należy dokonywać na adres:
Stajnia Miszewo s.c.
Ul. Gdyńska 179
80-297 Banino
Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta Kupujący będący
Konsumentem może odstąpić, bez podania przyczyny, od umowy zawartej na
odległość ze Sprzedawcą w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania
towaru. W razie odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
Oświadczenie o odstąpieniu Konsument może złożyć albo drogą
elektroniczną (wysyłając wiadomość e-mail z oświadczeniem na adres
biuro.stajniamiszewo@gmail.com albo wysyłając pisemne oświadczenie na nośniku
papierowym pocztą tradycyjną na adres: Stajnia Miszewo ul. Gdyńska
179, 80-297 Banino. Konsument zobowiązany jest w ciągu 14 dni od dnia
odstąpienia od umowy odesłać towar Sprzedawcy na wskazany wyżej adres.
Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być
kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów
eksploatacji. W ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep
sprawdzi stan przekazanego produktu. W przypadku, gdy Konsument
odstąpi od umowy, Sprzedawcy zwracają mu w terminie 7 dni od daty
sprawdzenia towaru wszelkie otrzymane od niego tytułem zakupu
płatności (w tym koszty dostarczenia zamówienia), z wyjątkiem
dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu
dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie.
Koszty odesłania towaru do Sprzedawców nie są Konsumentowi zwracane.
Sprzedawcy dokonują zwrotu płatności na rzecz Konsumenta przy użyciu
takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że
Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże
się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawcy informują, iż prawo
odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni
usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku
finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które
mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu
jego zindywidualizowanych potrzeb (np. oficerki szyte na miarę);
d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca
szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po
dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie
połączone z innymi rzeczami; Sprzedawcy uprzejmie proszą Konsumenta, o
ile nie stanowi to dla niego uciążliwości, o dołączenie do
oświadczenia o odstąpieniu bądź do odsyłanego towaru paragonu albo
faktury VAT, gdyż może się to przyczynić do przyspieszenia zwrotu kwot
należnych Konsumentowi tytułem odstąpienia przez niego od umowy.
Przejdź do strony głównej