wyszukiwanie zaawansowane
» Informacja na temat zwrotu towarów

Kontakt

  • Stajnia Miszewo S.C.
    NIP: 584 25 69 861
  • E-mail:biuro@stajnia-miszewo.pl
  • Telefon(58) 684-87-73
    603 045 046
  • Fax(58) 684-87-73
  • Godziny działania sklepuponiedziałek - piątek 10.00 - 19.00, soboty 10.00 - 15.00

Informacja na temat zwrotu towarów

Zwrotów należy dokonywać na adres: 
Stajnia Miszewo s.c.
Ul. Gdyńska 179
80-297 Banino


Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta Kupujący będący  
Konsumentem może odstąpić, bez podania przyczyny, od umowy zawartej na  
odległość ze Sprzedawcą w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania  
towaru. W razie odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.  
Oświadczenie o odstąpieniu Konsument może złożyć albo drogą  
elektroniczną (wysyłając wiadomość e-mail z oświadczeniem na adres  
biuro.stajniamiszewo@gmail.com albo wysyłając pisemne oświadczenie na nośniku  
papierowym pocztą tradycyjną na adres: Stajnia Miszewo ul. Gdyńska  
179, 80-297 Banino. Konsument zobowiązany jest w ciągu 14 dni od dnia  
odstąpienia od umowy odesłać towar Sprzedawcy na wskazany wyżej adres.  
Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być  
kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów  
eksploatacji. W ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep  
sprawdzi stan przekazanego produktu. W przypadku, gdy Konsument  
odstąpi od umowy, Sprzedawcy zwracają mu w terminie 7 dni od daty  
sprawdzenia towaru wszelkie otrzymane od niego tytułem zakupu  
płatności (w tym koszty dostarczenia zamówienia), z wyjątkiem  
dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu  
dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie.  
Koszty odesłania towaru do Sprzedawców nie są Konsumentowi zwracane.  
Sprzedawcy dokonują zwrotu płatności na rzecz Konsumenta przy użyciu  
takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że  
Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże  
się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawcy informują, iż prawo  
odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
    a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni  
usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed  
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez  
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku  
finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które  
mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  
jego zindywidualizowanych potrzeb (np. oficerki szyte na miarę);
    d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca  
szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w  
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po  
dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  
połączone z innymi rzeczami; Sprzedawcy uprzejmie proszą Konsumenta, o  
ile nie stanowi to dla niego uciążliwości, o dołączenie do  
oświadczenia o odstąpieniu bądź do odsyłanego towaru paragonu albo  
faktury VAT, gdyż może się to przyczynić do przyspieszenia zwrotu kwot  
należnych Konsumentowi tytułem odstąpienia przez niego od umowy.

Przejdź do strony głównej
internetica.pl